Hardlywigheid en Nasorg se Belangrikheid

  1. Hardlywigheid-Purgasie

Oorweeg gerus die volgende natuurlike metode. Dit vervang NIE enige ander professionele mediese opinie nie.

  1. Vorige dag

images (1)

  • Neem sowat 2 liter water gedurende die dag in
  • Neem met slapenstyd 2-4 eetlepels aptekersparaffien/Liquid paraffien
  • Dit word nie deur die dermkanale opgeneem nie, maar smeer net die dermkanale
  • Oorweeg ook om 2 lemoene (VIT C) of soortgelyk in te neem met die vesel voor slapenstyd
  • Kan ook genoegsaam gestoofde droë vrugte inneem, net so ter wille van sekerheid.

biofilms-9-728

  1. Nugtermaag vroegoggend
  • Los 2-4 eetlepels hoë gehalte Engelse sout op in glas louwater
  • Drink dit op nugtermaag so vroeg moontlik
  • Drink na sowat 20 minute 4-6 eetlepels gehalte olyfolie om op die lewer te fokus en die terselfdertyd te ontgif
  • Indien nodig, sit ʼn gliserien setpil ook in die anale kanaal in.

How-Gut-Bacteria-Influences-Your-Weight-Anatomy

  1. Drink genoegsame volumes vloeistowwe soos rooibostee met vrugtesappe (sonder suiker), water en ander vloeistowwe soos water, gesonde elektroliete en kruie tee wat bekend is vir hul detoks en ontgiftingspraktyke

Oxidative-Stress_Diseases

  1. Moet nie elektroliet wanbalanse skep nie! Drink genoegsaam water.

download

  1. Gee die spysverteringstelsel genoegsaam kans om te ledig om van vele ou versamelde toksiese stowwe ontslae te raak

liver-.jpg

  1. Gee die lewer en gal kans om te ontlaai en te ledig met die vloeistowwe wat jy inneem.

candida-2.jpg

  1. Nasorg

Daar kom ‘n periode waar die intervalle en maagspoel se tussenposes langer word. Waar die kolon se inhoudelike min of meer die derm verlaat.

Probiotika

Dit is belangrik om die kolon te voed met die neem van probiotika.

probiotics

Belangrik om te weet dat wanneer ‘n persoon ‘n spastiese kolon, hardlywigheid ens., het, dat dit inflammasie gebonde is en dat die derm sensitief is en gereed is vir enige negatiewe bakterie of vrye radikaal.

Die derm moet aktief gesond gemaak

Probiotika is die meganisme om hierdie inflamasie te beveg en die Natuur se manier om skadelike bakterie te onderdruk.

what_are_probiotics_infographic_f

Neem Kennis: Suiker veroorsaak inflammasie.

Dit is juis wat NIE nodig is nie. Alhoewel daar dalk ‘n behoefte na suiker toe mag bestaan (CRAVING) weens elektrolietwanbalanse.

Drink ook genoegsaam skoon water

rueda de vitamienes

  1. Fulvic Suur

Dit is sinvol om dat die INTERVALPERIODE te gebruik om die selle van die liggaam te hermineraliseer met Fulvic suur se meer as 70 minerale. Wat ook meer en beter aan agtergeblewe vrye radikale in die bloed en selle sal bind.

FulvicText

  1. Triphala

Oorweeg ook die gebruik van ‘n dosis Triphala, wat ook op die gesonde funksies van die lewer gaan fokus, vrye radikale oes en daarin ook verdere natuurlike sagte stoelgang bevorder.

  1. Ruvesel

Eet en verskaf ruvesel in wat jy eet in gesonde groente om bindingsmateriaal te verskaf aan afvalstowwe wat deur Fulvic suur asook Triphala gebind word en in die maag en dermkanale beland.

vitamien K

Nasorg is die proses na die maagspoel en om die stoelgangfunksies gereeld, gemaklik en normaal te hou.

Laastens

Die opname van magnesium. Ons reeks badsoute

Magnesium_benefits_infographic_large

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s